Aquest cap de setmana hem tancat el curs amb dos concerts molt especials.
El dissabte 13 de juny vam tornar a participar en el concert SIMFONICS, celebrat al Jardí dels Tarongers.
Un espai molt especial per a una vetllada inoblidable🌿🎶

El diumenge 14 de juny va ser el nostre concert de final de curs.

El concert va tenir com a tema “Joguines”, un homenatge als jocs i joguines, amb l’obra Jeux d’Enfant de Bizet com a fil conductor. Els alumnes van fer una feina extraordinària i esperem que les famílies hagin gaudit el concert. 🧸🎹

Bravo a tots els alumnes!